søndag 26. april 2009

Vått i Vegas

Rotorua, aka Vegas, er stedet å reise til dersom du er sykkelgira her i strøket.

Helga som var møtte jeg Erik og Karin for litt generell sightseeing og en god dose sykkelbasert morro. Andre som stilte opp var også Herr Vær og Fru Vind, og de gjorde søndagen til en spesielt fuktig dag.
Etter påskens sykling i Taranaki og Uni games var det godt å komme ut på litt lengre og mer krevende løyper. Uni games endte forøvrig med en femteplass, ca 6 sekunder bak vinneren, så det har da vært noe fremgang siden forrige konkurranse.
Løypene i Rotorua er overraskende lange, og hver nedfart blir fort 4-5km. Når det hele fylles med sleipe røtter, tekniske svinger og ulike hopp får man bokstavelig talt milevis med fornøyelsespark! Planen var å ta litt bilder denne helga, men regnet satte dessverre en liten stopper der.

Her er uansett noen bilder etter søndagens svømmetur.













Bendik

















Erik


















Høsten har ankommet, men V10'en koser seg uansett.

























Vaskestund

5 kommentarer:

  1. Episk foto! Bare synd at jeg skal stjele linsa di.

    SvarSlett
  2. Jesper: Du kan prøv dæ, din rakker!

    Thanks le Sette! Du får vurdere å bytte panservogna di med en rufserigg. Morro med stor F.

    SvarSlett
  3. Litt vått jah! Ser utrolig gøy ut da. Nå er jeg endelig helt oppdatert på livet i NZ, veldig artig å lese. Bildene er fantastiske, men jo fler jeg ser, jo med savner jeg NZ. Det er et land det rett og slett gjør vondt å ikke være i. Masse lykke til i 48hrs. Skal krysse fingrene for dere der.

    SvarSlett

Churs