fredag 15. mai 2009

I det siste

...så har det vært relativt travelt her nede.

Oss i medieavdelingen henger høyt og lavt med ulike prosjekter, mens Hansi leverer inn nok essays til å fylle lørdagsutgaven av NZ Herald.

I stedet for å skrive noe særlig mer tenkte jeg at jeg skulle kaste ut en liten dose bilder fra siste uke.
Først ut kommer bilder fra forrige helgs 48HOURS, som fint etterfølges av en filmshoot hvor jeg assisterte Brent og danserne hans. For de som ikke har sett 48timersfilmen vår, anbefaler jeg en tur innom vimeo, for å se Dave.

Timelapse opptak
Dolly?
Cam og Jesper, og macmacmac

Dans foran grønnskjerm
John og Roxy
Brent, ze filmskaper



Denne helgen kommer til å tilbringes med filming og klipping på våre egne prosjekter, samt at 17. Mai må jo feires! Sistnevte feirer vi med norsk frokost og middag, og en liten surfetur til Raglan. Jeg har akkurat kjøpt meg ny våtdrakt (299 for en Rip Curl F-Bomb!!!), så jeg burde holde meg god og varm...

Sånn forøvrig så er det jo tid for den tredje runden i verdenscup'en i utforsykling, og dette må man følge med på. Jeg gjør iallefall det. Sendingen går live på freecaster søndag formiddag norsk tid, og natt til mandag her. Det finnes garantert ingen sport som skaper like mye spenning (sånn fra et særdeles subjektivt standpunkt, that is)!
Her er to videoer jeg fant fra treningsrundene som var i går, laget av DirtTV.


More Mountain Biking >>



More Mountain Biking >>


Jesper får æren av å avslutte dette innlegget om alt og ingenting.


You talkin' to me?

Må forresten beklage at dette innlegget er særdeles lite estetisk utarbeidet. Jeg lover å komme sterkere tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Churs